Welkom bij de JUNIQE help sectie

Hier vind je de antwoorden op al jouw vragen

KLANTENSERVICE ONDERWERPEN
  • Bestellen bij JUNIQE
    Bestellen bij JUNIQE
    • Zoeken
        WELKOM BIJ DE JUNIQE HELP SECTIE
      • Op zoek naar iets in het bijzonder? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Je kunt onze zoekfunctie uitproberen, door categorieën scrollen of zoeken op specifieke thema's of kunstenaars. Er is natuurlijk altijd wel iets nieuws te ontdekken, ga dus lekker op onderzoek uit.

    • Vinden
      • Iets gevonden en het is liefde op het eerste gezicht? Top! Je hoeft nu alleen nog het artikel aan je winkelwagentje toe te voegen, selecteer hiervoor de gewenste opties en klik op "In Winkelwagen" en ga verder na betalen zodra je alles hebt gevonden wat je wilt hebben (wat best moeilijk is bij JUNIQE, om eerlijk te zijn).

    • Kopen
      • Registratie

        Je kunt je met je eigen online account registreren bij JUNIQE, zodat je kunt profiteren van voordelen zoals eenvoudige toegang tot jouw bestellingen en facturen, het toevoegen van je favorieten aan je verlanglijstje en veel meer. Natuurlijk kun je ook bestellen als gast, mocht je bijvoorbeeld haast hebben.

      • Jouw Winkelwagen

        In jouw winkelwagen vind je alle designs die je hebt uitgekozen en kun je je gegevens veranderen en controleren voordat je een bestelling plaatst. Wil je dat toffe T-shirt toch liever met een v-hals hebben? Of een extra print bestellen voor je beste vriend? Die mooie poster toch ingelijst aan de muur hangen (want wees eerlijk: dat blijft anders voor eeuwig op je to-do lijst staan)? Dit is je kans.

        Toch niet helemaal overtuigd? No problemo, klik gewoon op de kleine "x" naast de knop voor aantallen om een artikel te verwijderen en iets anders uit te kiezen dat je toch mooier vindt.

      • Nadat je besteld hebt

        Je hebt je door het moeilijkste gedeelte heengeslagen - het is nooit makkelijk om beslissingen te maken, vooral als je het allemaal leuk vindt!

        Geweldig dat je op onze website iets hebt gevonden wat je mooi vindt. Je zou van ons binnen 24 uur een bevestiging van je bestelling moeten krijgen met daarin jouw factuur- en bezorginformatie. Als je na een dag nog geen e-mail hebt ontvangen, bekijk dan ook je spamfolder om er zeker van te zijn dat onze e-mail niet daarin verdwaald is. Als geregistreerde klant kun je nu onder "Mijn bestellingen" de status van jouw bestelling bekijken, wanneer je maar wilt. Jouw bestelling gaat in productie zodra we jouw betaling hebben ontvangen en wordt naar jou verzonden binnen 4-7 werkdagen, afhankelijk van het product. Heb je vragen, schroom niet om onze goede feeën van de klantenservice te contacten via service@juniqe.nl of met een belletje naar +31 (0) 20 262 3979.

      • Aanpassen of annuleren van een bestelling

        Zolang jouw bestelling nog niet is verzonden kunnen we jouw bezorgadres ook nog na het plaatsen van je bestelling aanpassen. Wil je je bestelling annuleren, stuur ons fantastische klantenserviceteam dan een mailtje naar service@juniqe.nl en laat ze wapperen met hun toverstaf. Soms is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren, maar je kunt je bestelling altijd gratis retourneren.

        Helaas kunnen we geen producten toevoegen aan je bestelling zodra deze is verzonden, maar als je ons klantenserviceteam even een mailtje stuurt op service@juniqe.nl dan kunnen we een nieuwe bestelling voor je plaatsen zonder dat je nog een keer voor bezorging moet betalen. Klinkt goed, niet?

  • Producten - Details
    Producten - Details
    • Wall Art
      • Premium poster

        Onze premium posters van galeriekwaliteit zonder lijst worden gedrukt op 240g/m² puur wit papier met een zijdematte finish. Elke print heeft een witte rand van 1cm breed, zodat de afbeelding niet wegvalt wanneer de poster ingelijst wordt. De posters worden in briljante kleuren digitaal in archiefkwaliteit geprint in Duitsland en zijn UV-bestendig zodat de kleuren niet vervagen.

      • Ingelijste poster - houten lijst

        Onze ingelijste posters van galeriekwaliteit worden gedrukt op 265g/m² puur wit papier met een zijdematte finish. Elke print heeft een witte rand van 1cm breed, zodat de afbeelding niet wegvalt wanneer de poster ingelijst wordt. De posters worden digitaal met inkt van archiefkwaliteit geprint in Duitsland en voorzien van een zijdematte finish.

        De zwarte en witte lijsten zijn gemaakt van gelakt grenenhout, de lijsten met een natuurlijke finish zijn gemaakt van eikenhout. De lijstdikte is 2x2cm, dit is 4x4cm bij afmetingen van 100x100, 100x150 en 80x120cm. Inclusief passe-partout van 3cm, deze is 6cm bij formaten van 100x100, 80x120 en 100x150cm. Alle lijsten zijn voorzien van een 2mm dik acrylglas venster en worden geleverd met een ophangsysteem, voor onzichtbare bevestiging aan de achterzijde.

      • Canvas print

        Onze canvas prints worden gedrukt op doek bestaande uit katoen (65%) en polyester (35%) met een dikte van 340g/m². Ze worden in Duitsland gedrukt met volle kleuren van archiefkwaliteit en hebben een matte finish.

        Het doek wordt gespannen over een houten frame van 2x2cm dik, dit is 4x4cm bij formaten groter dan 80x80cm. Canvas prints worden geleverd met klemmen die eventueel gebruikt kunnen worden om het canvas strakker te trekken.

      • Acrylglas print

        De prints worden direct achter acrylglas van 4mm dik met gepolijste randen gedrukt. Het ophangsysteem voor bevestiging aan de achterkant van de print wordt bijgeleverd, en is van de voorkant onzichtbaar.

        De kleine formaten bevatten metalen platen met inkepingen, de grotere formaten (70x70, 100x100, 100x150 en 80x120cm) zijn voorzien van een aluminium rail voor meer stabiliteit. Beide systemen zorgen voor eenvoudige bevestiging aan de muur.

      • Aluminium print

        De prints zijn direct op aluminium gedrukt. Ze zijn bijzonder licht en stabiel, en kunnen buiten worden opgehangen. Onze aluminium prints zijn 3mm dik en het materiaal bestaat uit twee aluminium platen met een binnenste van polyethyleen.

        De prints worden geleverd met ophangsysteem dat aan de achterzijde wordt bevestigd en aan de voorzijde onzichtbaar is. Het bestaat uit onzichtbare metalen platen met uitsparingen voor spijkers of haken. De grotere formaten (70x70, 100x100, 100x150 en 80x120cm) worden geleverd met een aluminium rail voor meer stabiliteit. Beide systemen zorgen voor eenvoudige bevestiging aan de muur.

      • Limited edition

        Onze limited edition prints hebben een oplage van 100 stuks. Ze zijn genummerd, voorzien van de handtekening van de kunstenaar en worden geleverd met een certificaat van echtheid. Al onze limited editions zijn UV-resistent en worden digitaal met archivale inkt zonder oplosmiddelen gedrukt op Fine Art Harman Matt Cotton Smooth by Hahnemühle papier van archiefkwaliteit met een dikte van 300g/m². De rand is 2cm van de bovenkant en de zijkanten, en 3,7cm aan de onderkant, zodat de handtekening van de kunstenaar altijd zichtbaar is.

        De zwarte en witte lijsten zijn gemaakt van gelakt grenen hout, de lijsten met een natuurlijke finish zijn gemaakt van eikenhout. De lijstdikte is 2x2cm, dit is 4x4cm bij afmetingen van 100x100, 100x150 en 80x120cm. Inclusief passe-partout van 3cm, deze is 6cm bij formaten van 100x100, 80x120 en 100x150cm. Alle lijsten zijn voorzien van een 2mm dik acrylglas venster.

        Alle ingelijste posters worden geleverd met een ophangsysteem, voor onzichtbare bevestiging aan de achterzijde.

      • Lijsten

        Onze FSC-gecertificeerde houten frames worden geleverd met een 250g/m², 100% alpha cellulose. Onze grenenhouten frames hebben een finish van witte of zwarte lak en onze eikenhouten frames hebben een natuurlijke, geoliede finish die zorgt voor een natuurlijke glans en lange levensduur. Het krasvrije plexiglas wordt geleverd met 30 jaar fabrieksgarantie tegen schade veroorzaakt door UV-straling. Inclusief ophangsysteem. De lijsten zijn verkrijgbaar in 2x3 of vierkante formaten, afhankelijk van het design.

    • Mode
      • Dames T-shirt

        De classic dames T-shirts hebben een slim fit pasvorm en een ronde hals. Ze zijn gemaakt van 100% gekamde katoenen jersey (145-150g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Heren T-shirt

        De classic heren T-shirts hebben een slim fit pasvorm en een ronde hals. Ze zijn gemaakt van 100% gekamde katoenen jersey (145-150g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Dames tanktop

        De dames tanktops hebben een slim fit pasvorm en een ronde hals. Ze zijn gemaakt van 100% gekamde katoenen jersey (145-150g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Heren tanktop

        De heren tanktops hebben een slim fit pasvorm en een crew-neck. Ze zijn gemaakt van 100% gekamde katoenen jersey (145-150g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Dames sweater

        De dames sweaters hebben een normale pasvorm (classic cut) en zowel de zoom als de uiteinden van de mouwen zijn geribbeld. Ze zijn gemaakt van 80% katoen en 20% polyester (280g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Heren sweater

        De heren sweaters hebben een normale pasvorm (classic cut), bevatten twee zijzakken en zowel de zoom als de uiteinden van de mouwen zijn geribbeld. Ze zijn gemaakt van 80% katoen en 20% polyester (280g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Dames hoodie

        Onze dames hoodies hebben een normale pasvorm (classic cut), bevatten twee zijzakken en zowel de zoom als de uiteinden van de mouwen zijn geribbeld. Ze zijn gemaakt van 80% katoen en 20% polyester (280g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Heren hoodie

        De heren hoodies hebben een normale pasvorm (classic cut), bevatten twee zijzakken en zowel de zoom als de uiteinden van de mouwen zijn geribbeld. Ze zijn gemaakt van 80% katoen en 20% polyester (280g/m2). Onder ethische omstandigheden geproduceerd en BSCI (Business Social Compliance Initiative) gecertificeerd. Het materiaal is OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd en in Duitsland bedrukt door middel van directe digitaaldruk.

      • Onesies

        Onze unisex onesies hebben een losse pasvorm en zijn aan de voorkant bedrukt. Ook de ritssluiting die tot en met de capuchon dichtgeritst kan worden, is bedrukt. Bevat een fleece-achtige voering, twee open zakken aan de voorkant en twee ritszakken aan de zijkant. Zowel de mouwen als de pijpen hebben een elastische boord aan de uiteinden. Je maat is afhankelijk van je lengte: XS = 155-165 cm. S = 165-170 cm. M = 170-180 cm. L = 180-190 cm. XL = 190-195 cm. XXL > 195 cm.

      • Babypakje

        Babypakje gemaakt van 100% biologisch, in overeenkomst met Global Organic Textile Standard (GOTS) geproduceerd katoen met drukknoopsluiting en een ruime opening voor het hoofd. Klimaatneutraal, geproduceerd onder ethische omstandigheden, bevat een Earth Positive label. Bedrukt in Duitsland. Kijk op www.fairwear.org voor meer informatie over Continental Clothing.

      • Babyrompertje

        Babyrompertje gemaakt van 100% biologisch, in overeenkomst met Global Organic Textile Standard (GOTS) geproduceerd katoen met drukknoopsluiting en een ruime opening voor het hoofd. Klimaatneutraal, geproduceerd onder ethische omstandigheden, bevat een Earth Positive label. Bedrukt in Duitsland. Kijk op www.fairwear.org voor meer informatie over Continental Clothing.

      • Canvas tas

        Onze canvas tassen zijn gemaakt van 100% katoen. Ze worden digitaal bedrukt in Duitsland. De afmetingen van de tas zijn 38x42cm. Onze canvas tassen worden geproduceerd onder ethische omstandigheden en zijn Business Social Compliance Initiative (BSCI) en OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd. Binnenstebuiten op 40°C wassen.

    • Wonen
      • Dekbedovertrekset

        Onze dekbedovertreksets zijn gemaakt van 100% renforcé katoen. Het dekbedovertrek is aan een zijde bedrukt met een design, de andere zijde is wit. Wordt geleverd met een witte kussensloop. De set bestaat uit een dekbedovertrek (140x200cm) en een kussensloop (60x70cm). Zowel het dekbedovertrek als de kussenhoes is voorzien van een witte ritssluiting. Machinewas op 40°C, binnenstebuiten wassen. Wordt in Duitsland bedrukt. Ons kinderbeddengoed is ontworpen voor kinderen met een leeftijd van 3-12 jaar.

      • Kinderdekbedovertrekset

        Onze dekbedovertreksets zijn gemaakt van 100% renforcé katoen. Het dekbedovertrek is aan een zijde bedrukt met een design, de andere zijde is wit. Wordt geleverd met een witte kussensloop. De set bestaat uit een dekbedovertrek (140x200cm) en een kussensloop (60x70cm). Zowel het dekbedovertrek als de kussenhoes is voorzien van een witte ritssluiting. Machinewas op 40°C, binnenstebuiten wassen. Wordt in Duitsland bedrukt. Ons kinderbeddengoed is ontworpen voor kinderen met een leeftijd van 3-12 jaar.

      • Fleece plaid

        Onze plaids zijn gemaakt van synthetische microvezel fleece. Ze worden aan een zijde bedrukt met het design, de andere zijde is wit. Bedrukt door middel van dye-sublimatie printing.

      • Douchegordijn

        Onze douchegordijnen zijn gemaakt van waterafstotend polyester, zijn aan een zijde bedrukt en worden geprint met het JUNIQE logo aan de linker onderzijde. De oogjes voor bevestiging zijn gemaakt van vernikkeld, roestvrij metaal. Douchegordijnringen zijn niet inbegrepen.

      • Kussenhoes

        Onze kussenhoezen zijn gemaakt van 100% zacht, OEKO-TEX® Standard 100 gecertificeerd geweven katoen van hoge kwaliteit en zijn voorzien van een ritssluiting. De voorkant is bedrukt met een design, de achterkant is zwart. Exclusief binnenkussen.

      • Kussen

        De kussenhoezen met all-over print zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen (30x30, 40x40, 50x50 en 60x40cm) en zowel met als zonder vulling te bestellen. De hoezen zijn gemaakt van zachte, huidvriendelijke microvezelstof (85g/m² polyester). Het design is aan beide zijden hetzelfde.

        De kussenhoezen hebben (afhankelijk van het design) een zwarte of witte ritssluiting en een JUNIQE label. Ook het binnenkussen is gemaakt van hypoallergeen materiaal van synthetische vezels. Alleen de kussenhoezen kunnen gewassen worden; op 30°C in de wasmachine.

      • Theedoek

        Onze theedoekensets bevatten twee theedoeken van hoogwaardige kwaliteit. Het materiaal bestaat uit 170g/m², goed absorberend, 100% katoen. Ze worden digitaal bedrukt in Duitsland en hebben een formaat van 50x70cm.

      • Handdoek

        Onze handdoeken zijn verkrijgbaar in twee formaten (als handdoek van 40x80cm en als badlaken van 70x140cm). Ze hebben een met thermo-sublimatie bedrukte bovenzijde van bijzonder zachte 280g/m² badstof-velourskwaliteit, bestaand uit 55% microvezel en 45% katoen.

        De achterzijde is gemaakt van zachte, witte absorberende badstof. Voorzien van JUNIQE label, waaraan je de handdoek ook kunt ophangen. De handdoeken kunnen in de wasmachine gewassen worden op 40°C en zijn drogerbestendig.

      • Behang

        Ons behang is gemaakt van niet-geweven 220g/m² vliesmateriaal en heeft een achterzijde van fleece. De latex patronen zijn bedrukt met oplosmiddelvrije inkt, zijn UV-resistent en met een doekje afneembaar. De selectie afmetingen is afhankelijk van het formaat van de afbeelding.

        De bestelling bestaat uit meerdere rollen, afhankelijk van de geselecteerde afmetingen. Elke rol is 45cm breed. Inclusief behangplaksel dat direct op de muur kan worden aangebracht. Iedere rol is genummerd voor eenvoudige bevestiging. Bedrukt in Duitsland.

    • Schrijfwaren
      • Premium notitieboekje

        Onze premium notitieboekjes hebben een zachte, flexibele kartonnen omslag die bedrukt is met een design van een van onze kunstenaars. Ze zijn verkrijgbaar in de formaten A4 en A5 en bevatten 176 pagina’s van blanco, gelinieerd of gestippeld papier. De belijning (A4: 32 regels, A5: 22 regels) is gedrukt met zwarte inkt.

        Het extra gladde papier is de perfecte ondergrond om op te schrijven. De naam van de kunstenaar en het JUNIQE logo zijn op de achterkant gedrukt.

      • Notitieblok

        De voorkant van dit notitieblok is bedrukt met een design. De achterkant is gemaakt van zwart karton. Het bevat 64 pagina’s van blanco, gelinieerd of gestippeld papier. De voorkant is gemaakt van 240g/m2 papier, de achterkant bestaat uit 0,7mm dik zwart karton en de pagina’s zijn gemaakt van 90g/m2 wit papier.

        Het extra gladde papier is de perfecte ondergrond om op te schrijven. De belijning is gedrukt met zwarte inkt. De notitieblokken zijn lijmgebonden en verkrijgbaar in A4 en A5.

      • Jaarkalender

        Ons team van curatoren heeft een speciale collectie themakalenders voor 2017 ontworpen. Onze kalenders bevatten twaalf zorgvuldig geselecteerde designs van een aantal van onze favoriete kunstenaars. Ze zijn verkrijgbaar in de afmetingen 42x26cm en 58x35cm. De pagina’s zijn gemaakt van 150g/m2 mat LumiSilk papier en de achterkant is gemaakt van 700g/m2 zwart karton.

        De kalender heeft een spiraalbinding en wordt in Duitsland bedrukt onder de hoogste kwaliteitsstandaarden.

      • Agenda 2017

        Onze agenda voor 2017 wordt bedrukt met een design op de zachte, flexibele omslag. De omslag is gemaakt van 280g/m2 flexibel karton, de pagina’s bestaan uit 90g/m2 wit papier. Het bevat week-, maand- en jaarkalenders voor 2017 en januari 2018. De agenda is voorzien van extra pagina’s van gelinieerd papier, voor het nemen van notities of het opschrijven van ideeën. De agenda heeft een wit lintje als boekenlegger en wordt geprint in A5 formaat. De naam van de kunstenaar en het JUNIQE logo zijn op de achterkant gedrukt.

      • Wenskaartenset

        Onze wenskaarten zijn verkrijgbaar in sets van 3, 5, 10 en 15 stuks in A6 formaat. Alle wenskaarten bevatten hetzelfde design. Het hoge kwaliteit, 300g/m² houtvrij Munken Lynx Rough papier geeft de kleuren perfect weer en heeft een oppervlak waarop makkelijk geschreven kan worden. Elke set bevat per kaart een bruine envelop van gerecycled papier in C6 formaat. De wenskaarten zijn in Duitsland bedrukt.

      • Ansichtkaartenset

        De ansichtkaarten zijn verkrijgbaar in sets van 3, 5, 10 en 15 kaarten van A6-formaat. Alle ansichtkaarten zijn bedrukt met hetzelfde design. Munken Lynx Rough is ongecoat papier van hoge kwaliteit dat de kleuren van het design goed weergeeft en perfect is om op te schrijven. Het 300g/m² papier is houtvrij. De ansichtkaarten worden in Duitsland bedrukt.

      • Cadeaupapier

        Onze cadeaupapiersets bevatten 3 vellen cadeaupapier met een afmeting van 50x70cm. De voorkant is bedrukt, de achterkant is wit. Alledrie de vellen zijn bedrukt met hetzelfde design. Het cadeaupapier (100g/m2 mat LumiSilk papier) wordt opgerold geleverd.

      • Kinderboek

        In navolging van onze missie om kunst voor iedereen beschikbaar te maken, is JUNIQE op zoek gegaan naar een manier om zelfs de allerkleinste kunstliefhebbers te bereiken. In samenwerking met een aantal van onze meest talentvolle kunstenaars zijn wij daarom een prentenboekencollectie gestart: JUNIQE’s Boekenplaneet was geboren.

        Onze kinderboeken zijn gecreëerd door kunstenaars uit de JUNIQE community. Ze zijn ontworpen, geredigeerd en gepubliceerd in samenwerking met JUNIQE. Alle boeken van JUNIQE’s Boekenplaneet zijn exclusief en in vier talen (Nederlands, Engels, Duits en Frans) verkrijgbaar bij JUNIQE.

      • SHARE Scandinavia

        SHARE Scandinavia is een koffietafelboek gepubliceerd door JUNIQE in samenwerking met de Zweedse uitgeverij New Heroes & Pioneers. Het boek bevat 50 kunstwerken van geselecteerde kunstenaars. Ieder werk is geïnspireerd op Scandinavische esthetiek en landschappen uit de regio. De pagina’s met de kunstwerken zijn geperforeerd en kunnen uit het boek verwijderd en opgehangen worden - bijvoorbeeld aan jouw muur of aan die van je vrienden. Dit koffietafelboek is gemaakt van FSC-gecertificeerd (uit duurzame bossen gewonnen) papier. Op de achterzijde van iedere print staat een korte beschrijving van de kunstenaar.

    • Telefoonhoesjes
      • Smartphone & Tablet Hoesjes

        Al onze hoesjes voor smartphones en tablets zijn dun, lichtgewicht, krasbestendig, zorgen voor een optimale bescherming en hebben een glanzende afwerking. Ze passen perfect om jouw smartphone of tablet en alle knoppen en poorten zijn toegankelijk.

  • Producten - Vragen
    Producten - Vragen
    • Andere maten
      • Om ervoor te zorgen dat onze designs jou en jouw huis als gegoten zitten, bieden we onze producten aan in verschillende formaten. Is jouw favoriet niet beschikbaar in de gewenste maat, geen paniek: wij zoeken met alle liefde voor je uit of het mogelijk is om hier iets aan te veranderen.

        Stuur ons een mailtje naar service@juniqe.nl of bel naar +31 (0) 20 262 3979 en onze goede feeën van de klantenservice zullen goed voor je zorgen.

    • Product of design toevoegen
      • Je hebt je oog laten vallen op een kunstenaar maar wij bieden niet al zijn of haar designs aan bij JUNIQE? No problemo. Schrijf ons een mailtje naar service@juniqe.nl of bel naar +31 (0) 20 262 3979 en we nemen contact op met de kunstenaar.

        Als er een kunstenaar is wiens designs je graag zou willen kopen via onze website, laat dit dan weten aan helloartists@juniqe.com. We vinden maar al te graag nieuw talent!

    • Eigen design gebruiken
      • Helaas is het niet mogelijk om je eigen afbeeldingen of designs bij ons te laten drukken. Maar we doen ons best om onze kunstenaars met veel zorg te selecteren, laat het ons weten als we je ergens mee kunnen helpen als je iets op onze website hebt gevonden wat je mooi vindt.

  • Betalen
    Betalen
    • Betalingsmethoden
      • Wij accepteren via JUNIQE.nl betalingen met iDEAL, Klarna, creditcard, PayPal en betaling per bankoverschrijving.

      • Achteraf betalen met Klarna

        In samenwerking met Klarna bieden wij betalen op rekening als betaalmethode aan. Houd er rekening mee dat betalen op rekening alleen mogelijk is voor particulieren, en dat de betaling wordt gedaan aan onze partner Klarna.

        Rekening Bij betalen op rekening met Klarna ontvang je eerst de artikelen en heb je altijd een betalingstermijn van 14 dagen. De volledige Algemene Voorwaarden voor betalen op rekening en verzending naar Nederland vind je hier. Er worden geen extra kosten gerekend voor betalen op rekening.

        Privacybeleid Klarna controleert en beoordeelt de door jou ingevoerde gegevens en heeft het recht om deze uit te wisselen met andere ondernemingen en kredietinformatiediensten, in geval van gegronde redenen. Jouw persoonsgegevens worden in overeenstemming met de geldende gegevensbeschermingsregels en aansluitend volgens Klarna’s privacybeleid voor Nederland behandeld.

      • PayPal

        Als je met PayPal betaalt, word je doorgestuurd naar de PayPal website om je betalingsgegevens in te voeren. Ben je al geregistreerd bij PayPal, dan heb je gewoon toegang tot je bestaande account. Zo niet, dan kun je je als gast registreren of een nieuw PayPal account creëren. Als jouw betaling via PayPal voltooid is, gaat je bestelling direct in productie.

        Mocht je een bestelling retourneren: de terugbetaling zal op dezelfde manier als de betaling worden gedaan.

      • Creditcard (Visa & Mastercard)

        Betalen voor je bestelling met een creditcard is veilig en eenvoudig. Dankzij SSL (Secure Sockets Layer) technologie, zijn jouw gegevens veilig beschermd. Als je betaling met creditcard voltooid is, gaat je bestelling direct in productie.

        Mocht je een bestelling retourneren: de terugbetaling zal op dezelfde manier als de betaling worden gedaan.

      • Betaling per bankoverschrijving (Advance Payment)

        Wil je betalen per bankoverschrijving, dan sturen wij jou na het plaatsen van je bestelling een e-mail met daarin onze bankgegevens en jouw referentienummer. Jouw bestelling gaat pas in productie als we het volledige bedrag op onze rekening hebben ontvangen, daarom is het belangrijk om altijd je betalingsreferentienummer toe te voegen wanneer je ons een betaling doet zodat we het kunnen koppelen aan je bestelling.

        Elke bestelling heeft een eigen betalingsreferentienummer, denk er daarom aan om bestellingen dan ook gescheiden te betalen. Zodra de betaling is binnengekomen op onze rekening (houd er rekening mee dat dit afhankelijk van je bank 2-5 werkdagen kan duren) gaat jouw bestelling in productie. Heb je iets geretourneerd, dan ontvang je jouw terugbetaling middels dezelfde methode als waarmee je betaald hebt.

        Voor klanten in Zwitserland: let op of jouw bank een toeslag vraagt voor buitenlandse bankoverschrijvingen, deze toeslag wordt namelijk automatisch afgetrokken van het verschuldigde bedrag. Hierdoor zal jouw bestelling dus niet in productie gaan omdat je ons niet het volledig verschuldigde bedrag hebt overgemaakt.

      • iDEAL

        iDEAL is een Nederlands betalingssysteem gebaseerd op online bankieren. Nadat je de bestelling voltooid hebt op onze website, word je doorgestuurd naar de login-pagina van jouw bank. Je bestelling wordt pas afgerond wanneer je de betalingsstappen in jouw online bankaccount voltooid hebt.

        Mocht je een bestelling retourneren: de terugbetaling zal op dezelfde manier als de betaling worden gedaan.

    • Betalingsontvangst
      • Wanneer je via PayPal, iDEAL of met creditcard betaalt, is je betaling direct voltooid. Kies je ervoor om per bankoverschrijving te betalen, dan gaat jouw bestelling in productie zodra het verschuldigde bedrag binnengekomen is op onze bankrekening.

        Houd er rekening mee dat al onze designs op bestelling gemaakt worden en daarom pas geproduceerd en verzonden worden zodra de volledige betaling bij ons is binnengekomen.

    • Betalingsproblemen
      • Voor vragen over jouw betaling of problemen die eventueel zijn ontstaan gedurende het betalingsproces, kun je contact opnemen met onze superhelden van de klantenservice door een mailtje te sturen naar service@juniqe.nl of even te bellen naar +31 (0) 20 262 3979, dan helpen zij je om het uit te zoeken!

    • Facturen
      • Omdat we nogal van Moeder Natuur houden, stellen wij facturen en retourneerlabels online beschikbaar in plaats van ze bij te voegen in jouw bestelling. Als geregistreerde klant, kun je jouw facturen vinden via "mijn bestellingen" → "bestellingen bekijken" → "bestelling uitprinten". Niet ingelogd? Maakt niet uit! Stuur een mailtje naar onze klantenservice toverfeeën via service@juniqe.nl of bel naar +31 (0) 20 262 3979. Bij bestelling op rekening, krijg je de factuur zodra al jouw producten zijn geproduceerd en bezorgd. Houd in gedachten dat jouw bestelling in meerdere delen bezorgd kan worden, wanneer je meerdere artikelen hebt besteld. Heb je vragen over facturen, neem dan contact op met ons Finance team via rechnung@juniqe.com of +49 (0) 30 77 9079 12.

  • Verzending en bezorging
    Verzending en bezorging
    • Bezorglanden
      • Vanuit ons warehouse in Duitsland verzenden we naar de volgende 12 Europese landen: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Spanje en Zweden.

        Ook verzenden we naar Zwitserland via onze Zwitserse website www.juniqe.ch.

        De verzendkosten bedragen €6.99.

        Bestellingen vanaf €69 worden binnen de Europese Unie gratis bezorgd.

    • Bezorgkosten
      • De bezorgkosten voor verzending bedragen €6.99.

        Goed nieuws: bestellingen vanaf €69 worden gratis bezorgd in de Europese Unie.

        Voor de bezorging van prints van extra groot formaat rekenen we extra kosten. Meer informatie vind je hier.

    • Extra grote formaten: verwerkingskosten
      • Voor grote prints rekenen we extra kosten, bovenop de standaard bezorgkosten. Deze kosten worden per artikel berekend. Bedraagt jouw bestelling €69 of meer, dan zijn je bezorgkosten inclusief en betaal je alleen de extra kosten. Je ziet de extra kosten per product in je winkelwagen voor het afrekenen van je bestelling.

        Let op: Bij bestellingen onder €69 worden daarnaast deze bezorgkosten gerekend.

    • Bezorgpartners
      • Alle producten behalve Wall Art worden verzonden via DHL. Wall Art van kleiner formaat wordt verzonden via de normale post, DHL of DPD. Grotere prints worden verzonden via UPS of TNT. Helaas is het niet mogelijk om jouw favoriete bezorgpartner te selecteren, deze wordt bepaald door onze externe leveranciers en producenten.

    • Bezorgtijd
      • `

        De bezorgtijd van jouw bestelling is afhankelijk van de individuele productietijd van de artikelen die je hebt uitgekozen. De meerderheid van onze producten wordt speciaal voor jou op bestelling gemaakt, daarom kan het tot 10 werkdagen duren voordat ze bezorgd worden. Een indicatie van de levertijd kun je vinden op de productpagina onder de tab "Bezorgtijd".

    • Track & Trace
      • Zodra jouw bestelling onze productieruimte verlaat, sturen wij jou een verzendingsbevestiging met een trackingnummer zodat jij je pakket kunt volgen. Is jouw bestelling een week na verzending nog niet binnengekomen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

        Als geregistreerde klant kun je ook de status van jouw bestelling bekijken in jouw klantenaccount. Klik op "Mijn Bestellingen" om je bestellingen online te bekijken.

    • Gedeeltelijk bezorgde bestellingen
      • Soms versturen we een bestelling in meerdere delen, vanwege verschillende productietijden, voornamelijk wanneer je producten van verschillende categorieën hebt besteld. Maak je dus geen zorgen als je bestelling incompleet arriveert, het komt eraan! Heb je vragen over jouw bestelling? De superhelden van onze klantenservice staan voor je klaar via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

    • Verpakking
      • Jouw bestelling wordt met veel zorg ingepakt, zodat het veilig en heelhuids bij jou wordt bezorgd.Is jouw bestelling beschadigd, neem dan contact op met ons klantenserviceteam. Bestellingen die artikelen van verschillende productcategorieën bevatten worden soms in z'n geheel verpakt, omdat we vanwege het milieu liever minder pakketten versturen wanneer dat mogelijk is.

    • Packstation
      • Bij levering in Duitsland is het mogelijk om je pakket te laten bezorgen bij een Packstation. Vul jouw PostNummer in (ID verstrekt door DHL, wanneer je een pakket wilt laten bezorgen bij een Packstation) in de regel "huisnummer toevoeging", vul het nummer van het Packstation en het woord "Packstation" in wanneer je gaat afrekenen. Bestellingen met afmetingen van minimaal 15 x 11 x 1 cm en maximaal van 60 x 35 x 35 cm kunnen bij een Packstation worden bezorgd.

    • Mislukte bezorging
      • Ben je niet thuis wanneer jouw pakket arriveert, dan zal de DHL-koerier proberen om het bij de buren te bezorgen en anders afgeven bij een lokaal verzamelpunt (meestal een lokaal kleinbedrijf). De DHL-koerier laat een kaartje bij jou achter om je te laten weten waar jouw pakket is achtergelaten. Neem de kaart binnen zeven dagen mee naar het verzamelpunt en zorg ervoor dat je je kunt identificeren. Als je je bestelling niet binnen zeven dagen ophaalt, wordt het teruggestuurd naar ons productiecentrum.

    • Bezorgproblemen
      • Retour afzender

        Het spijt ons dat jouw pakket naar ons geretourneerd is. Er zijn verschillende redenen waarom een pakket kan worden teruggestuurd, zoals een incompleet of onbekend adres (let op met automatisch invullen in je browser!), meerdere mislukte bezorgpogingen of afwijzing van het pakket. Maak je geen zorgen, laat ons even weten of je liever hebt dat we je pakket naar het oorspronkelijke adres sturen of dat het ergens anders heen mag, door een mailtje te sturen naar service@juniqe.nl of te bellen met +31 (0) 20 262 3979.

      • Je hebt geen Track & Trace code ontvangen

        De tijd die het duurt om je bestelling te verzenden is afhankelijk van de productietijd van de artikelen die je besteld hebt. Omdat we de artikelen die je bij ons bestelt speciaal voor jou produceren, duurt het iets langer dan wanneer we ze op voorraad zouden hebben. Productie kan tot 10 werkdagen (afhankelijk van de productcategorie) duren.

        Zodra je bestelling onderweg is, krijg je een automatisch gegenereerde verzendingsbevestiging met jouw trackingnummer zodat je de verzending zelf in de gaten kunt houden. Heb je deze e-mail niet ontvangen, kijk dan of het bericht niet in je spamfolder is beland. Check ook welk e-mailadres je voor je registratie hebt gebruikt (ben je bij ons geregistreerd via Facebook, dan gebruiken we automatisch het e-mailadres waarmee je bij Facebook geregistreerd bent).

      • Jouw Track & Trace code werkt niet

        No problemo, het komt helemaal goed! Trackingnummers die net geüpload zijn, hebben soms 24 uur nodig om geactiveerd te worden. Browse een beetje rond bij JUNIQE, neem een kopje koffie en kijk een paar uur later nog eens. Het errorbericht wat je meestal krijgt zal zoiets zijn als dit: "De verzending 123456789 is niet bij ons bekend" of "Wij hebben op dit moment geen informatie over verzendingsnummer 123456789", maar wees gerust, jouw pakket met daarin een cadeau voor jezelf (of iemand anders) komt er echt aan!

        Heb je na 24 uur nog hetzelfde probleem, laat het ons dan weten via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979 en we zullen goed voor je zorgen.

      • Langzame tracking

        Je hebt een trackingnummer ontvangen maar je pakket lijkt ergens te blijven hangen en komt voorlopig niet jouw kant op? Komt goed, stuur ons even mailtje naar service@juniqe.nl of bel op +31 (0) 20 262 3979 en onze klantenservice superhelden gaan voor je op onderzoek uit.

      • Verdwenen pakket

        Jouw pakket is nog niet bezorgd? De postbode heeft geen drie keer aangebeld? Je hebt jouw pakket 7 dagen na ontvangst van de verzendingsbevestiging nog niet ontvangen?

        No stress, wij regelen het voor je. Ons klantenserviceteam zet hun Sherlock Holmes hoed op, grijpt Watson bij de arm en gaat de vermissing van jouw pakket onderzoeken. Neem hiervoor even contact op via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

  • Bezorgklachten
    Bezorgklachten
    • Beschadigingen
      • Is je pakket niet heelhuids aangekomen, geen paniek! Neem vooral contact op met onze klantenservice toverfeeën via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979, zij helpen jou graag! Laat ons weten wat voor schade jouw producten hebben opgelopen en stuur vooral een foto van je pakket mee! Foto's helpen ons om te begrijpen waar het is misgegaan en zo kunnen we voorkomen dat het in de toekomst nog eens gebeurt.

        Maak je alsjeblieft geen zorgen, dit geeft absoluut niet onze hoge standaarden weer en we gaan dan ook onze uiterste best doen om die glimlach weer op jouw gezicht te toveren!

    • Verkeerd artikel
      • Oepsie, dat had niet mogen gebeuren. Laat ons weten welk artikel je hebt ontvangen en voeg een afbeelding van de verschillende labels met hun barcodes toe (als het goed is vind je 1 JUNIQE label en 2 DHL labels). Vermeld alsjeblieft welk artikel je verkeerd hebt ontvangen via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

        En natuurlijk kun je het verkeerd ontvangen artikel supermakkelijk en gratis terugsturen. Ga hiervoor naar ons Retourencentrum, print het retourlabel uit en stuur het artikel terug naar ons. Wij gaan ervoor zorgen dat het juiste artikel helemaal piekfijn in orde bij jou arriveert.

    • Incomplete bestelling
      • Soms versturen we artikelen los van elkaar als deze verschillende productietijden hebben, zodat jij niet hoeft te wachten tot alles in een keer wordt bezorgd. Sorry als we dit niet duidelijk genoeg gecommuniceerd hebben.

        Heb je vragen over je bestelling, laat het ons weten via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

    • Verdwenen artikel
      • Jouw pakket is nooit aangekomen? De postbode heeft niet drie keer aangebeld? Je hebt geen notitie gekregen van waar het naartoe verstuurd is?

        No problemo, wij gaat het voor je onderzoeken. Stuur ons een berichtje via service@juniqe.nl of bel naar +31 (0) 20 262 3979 en we gaan er achteraan.

  • Retourneren, ruilen en terugbetalingen
    Retouren & Terugbetalingen
    • Retourneren
      • Voorwaarden voor retourneren

        Je kunt de meeste van onze artikelen binnen 100 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden gratis retourneren. Badmode kan alleen geretourneerd worden wanneer het nooit gedragen of gewassen is en de plastic hygiënestrip niet verwijderd is. Let op: Limited Editions kunnen niet worden geretourneerd, bekijk de Annuleringsvoorwaarden voor meer informatie.

      • Gratis Retourneren label

        De meeste van onze artikelen kunnen binnen 100 dagen na ontvangst naar ons worden teruggestuurd, zonder dat je daar een reden voor hoeft te geven. Stuur ze gratis naar ons terug met het retourlabel, dat je kunt creëren in ons Retourencentrum.

    • Ruilen
      • Ruilen: Wall Art

        Heb je toch liever een grotere versie van je poster en wil je er ook nog een lijst omheen?

        Klinkt goed. Je kunt je prints tot 100 dagen na ontvangst terugsturen met het label voor gratis retourneren. Zodra het artikel bij ons binnen is. krijg je het volledige bedrag terug en kun je een omruilbestelling plaatsen. Wanneer het formaat en de categorie hetzelfde zijn, plaatsen wij met alle liefde deze bestelling voor jou. Limited Editions worden exclusief gefabriceerd en geprint nadat je besteld hebt en kunnen daarom niet geruild worden, bekijk de Annuleringsvoorwaarden voor meer informatie.

      • Ruilen: Mode

        Online shoppen kan tricky zijn, dat begrijpen we maar al te goed. Als je jouw kledingstuk wilt ruilen voor een andere maat, hoef je het alleen maar terug te sturen met het label voor gratis retourneren. Zodra het artikel bij ons is binnengekomen, zorgen wij voor een terugbetaling. In de tussentijd kun jij jouw design in de juiste maat bestellen.

    • Terugbetalingen
      • Als je een artikel terugstuurt, ontvang je van ons een volledige terugbetaling wanneer de artikelen ongedragen zijn en in de originele verpakking zitten.

        Houd in gedachten dat een terugbetaling tot 14 dagen na ontvangst van goederen kan duren. Je krijgt meteen een e-mail van ons zodra de terugbetaling is doorgevoerd. Jouw betaling wordt teruggestort op het account dat is gelinkt aan de betaalmethode die je hebt gebruikt om je bestelling te plaatsen.

  • Gift Cards en vouchercodes
    Gift Cards en Vouchercodes
    • Gift Cards
      • Gift Card kopen

        Je kunt hier gift cards kopen, deze worden naar jou verstuurd via de Duitse post. Houd er rekening mee dat we gift cards in een envelop (en niet als pakket) versturen, we bevelen daarom aan om ze naar een privéadres te laten verzenden in plaats van een werkadres of een postbus. Voor briefpost verstrekken we ook geen trackingnummers.

      • Gift Card gebruiken

        Gefeliciteerd met het hebben van een vriend of vriendin die zo cool was om jou een JUNIQE gift card te geven, Je kunt hem eenvoudig inwisselen, je voert gewoon de code in bij het afronden van je bestelling. De waarde van jouw gift card wordt automatisch van de totale bestelwaarde afgetrokken. Yay!

      • Aanvullende informatie

        • Gift cards zijn geldig tot een jaar na aankoop.
        • Het is het niet mogelijk om de voucher in te wisselen voor geld.
        • Je kunt per bestelling slechts een gift card of vouchercode gebruiken.
        • Gift cards kunnen maar een keer gebruikt worden. Staat er nog een bedrag op je gift card nadat je hebt besteld, laat het ons weten via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979 om een extra gift card te krijgen voor het overgebleven bedrag.
        • Gift cards kunnen alleen worden ingewisseld tijdens het afronden van een bestelling. Helaas is het niet mogelijk om een gift card met terugwerkende kracht te gebruiken. Maar hé, hij is de volgende keer dat je iets leuks bij JUNIQE tegenkomt heus nog wel geldig.
    • Vouchercodes
      • Vouchercode gebruiken

        Het is heel eenvoudig om je vouchercode te gebruiken: vul gewoon de code in bij het afronden van je bestelling. De voucherwaarde wordt bij het afrekenen automatisch afgeschreven van de totale waarde van je bestelling. Yay!

      • Aanvullende informatie

        • De geldigheid van vouchercodes kan variëren en wordt aangegeven bij de voucher.
        • Helaas is het niet mogelijk om de voucherwaarde te laten uitkeren in geld.
        • Je kunt per bestelling slechts een vouchercode of gift card gebruiken.
        • Vouchercodes kunnen geldig zijn voor een bepaalde gebeurtenis, tijdsbestek of categorie. Een minimale bestelwaarde kan vereist zijn.
  • Maattabellen en tips voor posters ophangen
    Maattabellen en tips voor posters ophangen
  • Jouw JUNIQE account
    Jouw JUNIQE account
    • Registratie
      • Registreer je bij JUNIQE om te profiteren van onze unieke service. Dit is kosteloos en zo gedaan. Klik op de "Registreren" knop rechtsbovenaan op onze website en vul je gegevens in.

        Kies een makkelijk te onthouden wachtwoord bestaande uit verschillende, willekeurige karakters. Met je e-mailadres kun je nu eenvoudig inloggen bij JUNIQE en gebruik maken van al onze features. Whoop whoop!

        Je kunt altijd je accountgegevens aanpassen. En wees gerust, gegevensbescherming is voor ons erg belangrijk en daarom zullen we jouw gegevens versleutelen en nooit doorgeven aan derden.

    • Login
      • Je kunt inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord, en profiteren van onze service. Een paar voordelen?

        Eenvoudig bestellingen plaatsen

        Artikelen worden sneller verwerkt

        Facturen downloaden

        Huidige en afgelopen bestellingen bekijken

        Favoriete producten bewaren op je verlanglijstje

        Voor al het andere kun je altijd contact met ons opnemen via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

    • Wachtwoord instellingen
      • I got 99 problems but the password ain't one. Waarom? Nou, als je je wachtwoord bent vergeten dan kun je klikken op de "Wachtwoord vergeten? Geen probleem!" knop op onze website of contact opnemen met onze klantenservice via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979 en dan heb je zo een nieuwe.

    • Mijn gegevens
      • Bij JUNIQE vinden we gegevensbescherming heel erg belangrijk. Jouw gegevens zijn altijd veilig en zullen nooit worden overgedragen aan derden. Het is helemaal aan jou of je je account wilt koppelen aan sociale media zoals Facebook en Instagram. Dit is standaard gedeactiveerd, in je accountinstellingen kun je koppeling met social media netwerken activeren.

    • Account verwijderen
      • Om je account te verwijderen kun je contact opnemen via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979. We zullen echter tranen met tuiten huilen en we hopen dat je snel weer terugkomt.

  • Nieuwsbrief
    Nieuwsbrief
    • Frequentie
      • Onze nieuwsbrief houdt je drie keer per week op de hoogte van nieuwe producten, speciale acties en gelimiteerde collecties. Ook lees je meer over onze kunstenaars en dingen die ons inspireren.

    • Registreren en uitschrijven voor onze nieuwsbrief
      • Je kunt je op de website inschrijven voor onze nieuwsbrief, je hoeft hiervoor alleen maar je e-mailadres in te vullen. Na inschrijving ontvang je onze welkomstmail.

        Wil je je uitschrijven? Dat is jammer, maar we begrijpen het. Je kunt je ieder moment uitschrijven door op de "uitschrijven" link te klikken in de laatste nieuwsbrief die je van ons hebt ontvangen.

  • Over JUNIQE
    Over JUNIQE
    • Waar gaat JUNIQE over
      • Wie wij zijn

        JUNIQE is de shop voor betaalbare kunst, mode en woonaccessoires. De oplossing voor lege muren. We zijn een ervaren team van e-commerce en design veteranen en scouten de beste, onafhankelijke kunstenaars van over de hele wereld. Onze zorgvuldig geselecteerde kunstwerken maken ons een magneet voor typografie liefhebbers, graphic geeks en fashionista's.

        Het is onze missie om een einde te maken aan het gebrek aan betaalbare kunst in Europese woonkamers. Elke week selecteren we nieuwe kunstenaars en designs, zo raak je nooit uitgekeken! Ons motto is Art. Everywhere. en daarom vind je bij ons niet alleen wall art, maar zijn onze designprints ook verkrijgbaar op T-shirts, sweaters, badmode, telefoonhoesjes, woonaccessoires en schrijfwaren. Daar bovenop zijn we altijd bezig met nieuwe productcategorieën.

      • JUNIQE ♥ Artists

        Ons doel is om zowel gevestigde als opkomende kunstenaars een platform te bieden en te laten profiteren van hun verkochte werken, zodat zij kunnen doen waar ze goed in zijn: kunst creëren. Ons platform zorgt ervoor dat zij hun talent kunnen delen met een groter publiek.

      • Op bestelling gemaakt

        Wij doen niet aan massaproductie. De meerderheid van onze producten worden pas gemaakt zodra je bestelling bij ons is binnengekomen. Ons netwerk van fabrikanten maakt producten speciaal voor jou op maat. Een uitzondering op de regel is dat we limited edition kunstwerken verkopen die met de hand gedrukt worden of door kunstenaars gesigneerd zijn.

      • In Duitsland geproduceerd

        We werken met een aantal fabrikanten in Duitsland die gebruik maken van de laatste druktechnieken en materiaal van de hoogste kwaliteit. Onze klimaatneutrale kleding wordt gemaakt van biologisch katoen en is geproduceerd onder ethische omstandigheden. Ons zware, galeriekwaliteit papier wordt bedrukt met archival ink - en heel veel liefde - en heeft een UV-resistente finish.

      • Het Team

        We zijn een team van creative kids met slechts één droom: meer kunst in jou leven brengen. We weten dat het ambitieus klinkt, maar we houden van een uitdaging!

    • Onze kunstenaars
    • Privacybeleid
      • Je vindt ons privacybeleid hier.

  • Contact
    Contact
    • Hoe kan ik jullie bereiken?
      • Heb je vragen over bestellen, suggesties of feedback, laat het ons dan weten via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979. We zijn er van maandag tot en met vrijdag tussen 9:30 en 18:00 uur voor jou. Schrijf ons of geef een belletje! Houd trouwens ook in gedachten dat de juiste spelling van ons bedrijf JUNIQE is - we willen niet dat je verdwaalt in cyberspace!

    • Hoe nemen jullie contact met mij op?
      • Jouw e-mailadres staat geregistreerd in ons systeem. We sturen informatie over bestellingen en verzendingsbevestigingen naar dit adres, net als onze nieuwsbrief.

    • Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?
      • We zijn alleen een website dus je kunt onze producten alleen online kopen. Het goede nieuws is dat we er met hart en ziel aan werken en we 24/7 open zijn. Whoop whoop!

    • Feedback
      • Wij zijn gek op feedback en doen maar al te graag ons best om dingen voor jou te verbeteren. Deel je mening met ons via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979 - we horen graag van jou!

  • Neem contact op
    Telefoonnummer Ma-Vr, 9:30-18:00 uur
Juniqe Team

FAQ - Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, veranderen we met liefde jouw bezorgadres, ook nadat je hebt besteld! Wil je een bestelling annuleren, stuur dan een mailtje naar ons fantastische klantenserviceteam en laat ze hun toverkunsten tot uitvoering brengen. Soms is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren, maar je kunt altijd je bestelling retourneren zonder dat je daarvoor hoeft te betalen.

Kan ik prints kopen in andere afmetingen dan aangegeven?

Om ervoor te zorgen dat al onze designs perfect bij jou en jouw huis passen, bieden we onze producten aan in verschillende formaten. Geen zorgen als jouw favoriete design niet verkrijgbaar is in de gewenste maat: wij kijken graag of we dit voor jou kunnen aanpassen. Neem contact met ons op via service@juniqe.nl of bel +31 (0) 20 262 3979 en onze goede feeën van de klantenservice gaan het voor je uitzoeken.

Hoe werkt de optie 'Betaling door middel van bankoverschrijving'?

Wil je betalen door middel van een bankoverschrijving, dan sturen we een e-mail met onze bankgegevens en jouw referentienummer nadat je de bestelling hebt geplaatst. Een bestelling gaat pas in productie nadat we de volledige betaling hebben binnengekregen, het is dan ook belangrijk dat je altijd je referentienummer toevoegt wanneer je geld naar ons overmaakt. Zo kunnen we de betaling matchen met jouw bestelling!

Aparte bestellingen hebben altijd een eigen betalingsreferentienummer, vergeet daarom niet om ze dan ook apart van elkaar te betalen.

Zodra jouw betaling is binnengekomen, gaat je bestelling direct in productie (houd in gedachten dat het, afhankelijk van jouw bank, 2-5 werkdagen kan duren voor de betaling is op onze bankrekening staat).

Mocht je een bestelling retourneren: de terugbetaling zal op dezelfde manier als de betaling worden gedaan.

Hoe lang duurt het voordat mijn artikelen bezorgd worden?

De levertijd van jouw bestelling is afhankelijk van de individuele productietijd van de door jouw bestelde producten. De meerderheid van onze producten worden op bestelling gemaakt en het kan daarom tot 10 werkdagen duren, omdat ze speciaal voor jou gemaakt worden nadat jij jouw bestelling hebt geplaatst.

Mijn bestelling is aangekomen maar is incompleet. Wat moet ik doen?

Soms versturen we bestellingen in meerdere pakketten vanwege verschillende productietijden, in het bijzonder wanneer je artikelen hebt besteld van verschillende productcategorieën. Maak je dus geen zorgen wanneer je bestelling nog niet helemaal compleet bezorgd is! Heb je vragen over jouw bestelling, stel ze dan aan de superhelden van onze klantenservice via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

"Als jouw pakket niet piekfijn in orde is bezorgd, maak je dan geen zorgen. Onze klantenservice toverfeeën kunnen je helpen, neem contact met ze op via service@juniqe.nl of +31 (0) 20 262 3979. Vertel ons wat voor soort schade jouw pakket heeft opgelopen en maak er een foto van. Foto's van de verpakking helpen ons om de schade te identificeren en we gaan keihard ons best doen om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt in de toekomst.

Geloof ons, dit komt niet overeen met de hoge eisen die we aan onszelf stellen en we gaan er alles aan doen om die glimlach weer op je gezicht te toveren!"

Kan ik mijn artikelen retourneren?

De meeste producten die je bij ons bestelt kunnen binnen 100 dagen na ontvangst, om wat voor reden dan ook, gratis geretourneerd worden. Meer details over ons retourneerbeleid vind je onder Retourneren, ruilen en terugbetalingen.

Hebben jullie gift cards?

Je kunt hier gift cards kopen, deze worden met de Duitse post naar jou verzonden. Houd er rekening mee dat we deze gift cards in een envelop versturen, we adviseren dan ook om ze naar een privé-adres te laten versturen en niet naar een bedrijfsadres of postbus. Let op  we geven ook geen trackingcode voor verzonden gift cards.

Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?

We zijn alleen een website dus je kunt onze producten slechts online bestellen. Maar hé, het goede nieuws is dat we ziel en zaligheid in onze website steken en we ook nog eens 24/7 geopend zijn. Whoop whoop!