FAQs -Veelgestelde vragen

Waar is mijn bestelling?

Goed nieuws: om er zeker van te zijn dat je op de hoogte blijft, sturen wij je in totaal twee e-mails voor het volgen van je pakket. Zodra je een bestelling plaatst, ontvang je een bevestigingsmail waarmee je jouw bestelling van productie tot levering kunt volgen. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je een aparte bevestigingsmail van verzending met het trackingnummer, zodat je de voortgang van je pakket kunt volgen. Als je geen e-mails van ons hebt ontvangen, controleer dan ook je spam folder. Als de tracking niet correct is of niet lijkt te veranderen, maak je dan geen zorgen. Onze klantenservice gaat er dan mee aan de slag om te zorgen dat het goedkomt!

Landen van verzending en verzendkosten

De meeste van onze producenten zijn gevestigd in Duitsland, met enkele kleinere productievestigingen in Warwick, Engeland en in Praag, Tsjechië. Wij leveren rechtstreeks van onze producenten naar de volgende 12 Europese landen: Duitsland, Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Luxemburg, Nederland, Zweden en Spanje. Wij verzenden ook naar Zwitserland via ons Zwitserse domein www.juniqe.ch. Verzendkosten naar deze landen kunnen variëren, afhankelijk van het artikel, de grootte en het gewicht. Bekijk dit in je winkelwagen tijdens het afrekenen. De verzendkosten naar Nederland zijn als volgt:


Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Je kunt alles wat je bij JUNIQE hebt besteld binnen 100 dagen na ontvangst retourneren. Ga simpelweg naar ons retourencentrum en print je retourbon uit. Houd er rekening mee dat we de retourkosten van €7,50 van je terugbetaling moeten aftrekken, aangezien alle artikelen individueel voor je zijn geproduceerd. Dit is hoe het werkt:
1) Log in op het retourencentrum
2) Voer je bestelnummer, je achternaam en de postcode van het afleveradres in
3) Kies de reden van je retour
4) Kies je favoriet uit de oplossingen die worden aangeboden.
Dat was het!

Bestelling beschadigd aangekomen/onjuiste bestelling ontvangen

Geen zorgen, we gaan er samen zeker uitkomen. Wij hebben een systeem ontwikkeld dat verschillende oplossingen biedt en jou in staat stelt een oplossing te kiezen waar je het gelukkigst mee bent, zonder dat je de klantenservice hoeft te contacteren. Zo werkt het:
1) Log in op het retourencentrum
2) Voer het bestelnummer, je achternaam en de postcode van het afleveradres in
3) Kies de meest passende reden voor retournering
4) Kies de oplossing van jouw voorkeur uit de lijst met opties
Voilà!

Waar is mijn bestelbevestiging?

Als je binnen 24 uur geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan je spam folder om te zien of hij daar misschien terecht is gekomen. In deze e-mail vind je een link waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Afhankelijk van de verwerkingsstatus, zal hier alle relevante informatie worden getoond. Je bestelling gaat direct in productie na ontvangst van betaling en wordt binnen 4 tot 10 werkdagen naar je verzonden (afhankelijk van de categorie).

Waar is mijn factuur?

Vanwege het milieu sturen wij de facturen uitsluitend elektronisch. De factuur wordt altijd als PDF-bijlage bij de (laatste) verzendbevestiging gevoegd, met als onderwerp "Je pakket is onderweg".
Onze excuses als dit deze keer niet het geval was. Het kan zijn dat deze e-mail verloren is gegaan en in de spam folder terecht is gekomen.
Als je een bestelling hebt geplaatst met Klarna, neem dan hier apart contact met hen op voor alle details met betrekking tot betaling en facturatie.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Na het controleren van de door jou geretourneerde artikelen, zullen wij meteen de desbetreffende waarde van de artikelen terugstorten. Houd alsjeblieft rekening met het volgende:
- De retourkosten van €7,50 worden niet terugbetaald
- Na het ontvangen van de retourartikelen kan het tot 30 dagen duren voor je de terugbetaling ontvangt
- Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht zodra dit is verwerkt
- De terugbetaling wordt gestort op de rekening die gekoppeld is aan je oorspronkelijke betalingsmethode
- Terugbetaling bij betaling per creditcard: houd er alsjeblieft rekening mee dat de terugbetaling pas op je volgende of komende creditcardafschrift zichtbaar kan zijn

- Retourneren op rekening: Als je jouw volledige aankoop wilt retourneren, dan hoef je alleen de verzendkosten op de factuur en de retourkosten van €7,50 over te maken. Als je slechts een deel van de bestelde artikelen wilt betalen en de rest wilt retourneren, trek dan de prijs van de geretourneerde artikelen af van het eindbedrag, voeg de retourkosten van €7,50 toe en maak dit bedrag over naar onze betalingspartner.

Om je factuur te pauzeren terwijl je retourzending onderweg is, hoef je alleen maar in te loggen op het klantenportaal om vervolgens je retourzending te registreren.
er your return.

Er is een probleem met mijn voucher

Als je problemen hebt met het inwisselen van een voucher, let dan alsjeblieft op het volgende: Per bestelling kan slechts één cadeau- of kortingsvoucher worden ingewisseld. Meerdere kortingsacties kunnen niet worden gecombineerd. Er mogen geen extra spaties voor en na de code staan. Zijn alle voorwaarden van de voucher van toepassing? (Bijvoorbeeld, is de korting alleen van toepassing op een bepaalde categorie zoals wanddecoratie of producttype zoals posters)? Heb je de minimale bestelwaarde bereikt? Werkt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Beschrijf je probleem en vermeld ook je vouchercode. We zullen ernaar kijken en zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Ik wil met jullie samenwerken

Ben jij een social media influencer? Als je geïnteresseerd bent om met ons samen te werken, neem dan contact met ons op via collab@juniqe.com Voor persvragen kun je contact opnemen met ons persteam via press@juniqe.com

Ik ben een zakelijke klant

Wil je graag een zakelijke bestelling plaatsen? Neem dan contact op met onze B2B-manager Sophia Wellner. Zij regelt alles omtrent zakelijke bestellingen en facturen met de juiste gegevens zoals btw etc. Je kunt haar bereiken via businessprojects@juniqe.com of +49 30 92033125.

Onze pagina voor zakelijke klanten vind je hier.

P.S.: Wij bieden zakelijke klanten ook een gratis afspraak met onze interieurstylisten!

×